سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

خداحافظی با نظام آموزشی قدیمی از مهر ۹۸/ ابلاغ شیوه‌نامه جدید تطبیقی طلاب تا ۳ هفته آینده

سلطانیان گفت: شیوه‌نامه تطبیقی طلابی که قصد ادامه تحصیل در دبیرستان داشته باشند تا سه هفته آینده اعلام می‌شود.

عباس سلطانیان مدیر کل دفتر آموزش متوسطه دوم در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تطبیق دروس طلاب با دوره دبیرستان اظهار کرد: شیوه‌نامه تطبیقی آموزشی طلاب در حال بررسی و جدول دروس آن در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در حال پیگیری است تا نتیجه نهایی را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: طلاب بعد از تطبیق دروس گذرانده با دروس دبیرستان سایر دروس باقیمانده را باید بگذرانند که البته تعداد دروس و واحد‌های درسی بعد از ابلاغ شیوه نامه تعیین می‌شود.

سلطانیان با اشاره به اینکه شیوه نامه تطبیقی طلاب تا ۲ الی ۳ هفته آینده ابلاغ خواهد شد،گفت: اجرای این شیوه نامه جدید برای متقاضیان از مهر ۹۸ الزام پیدا می‌کند.

مدیر کل دفتر آموزش متوسطه دوم تصریح کرد: شیوه نامه تطبیقی برای دانش آموزان آماده شده است و آن هم از مهر ۹۸ الزام اجرایی دارد.

برچیده شدن نظام آموزشی قدیمی تا مهر ۹۸

وی از برچیده شدن نظام آموزشی قدیمی تا مهر ۹۸ خبر داد و گفت: با توجه به پایان یافتن این دوره شیوه‌نامه‌ها و تغییرات در نظام آموزشی باید مبتنی بر نظام جدید آموزشی انجام شود.

سلطانیان تصریح کرد: بنابر رویکرد جدید نظام آموزشی دانش آموزان و طلاب باید بعد از اعلام شیوه نامه جدید اظهار کرد: داوطلبان باید مدارک را به مدارس مورد نظر ارائه داده تا بعد از فرایند تطبیق امکان تحصیل پیدا کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
مانی.
۰۰:۴۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
میخواستم.بدونم.که.من.شبانه.میخونم.من.۳.۴.واحد.درسی.دارم.یعنی.اگر.قبول.نشم.باید.از.مهر.۹۸.از.اول‌.باید.بخونم.یا.نه.
زهرا
۲۳:۱۷ ۱۷ تير ۱۳۹۸
با سلام من دیپلم تجربی دارم و طبق گفته شما باید از مهر دوازدهم بخونم ولی سوالی که هست الان ما باید کنکور نظام جدید بدیم یا قدیم ؟