سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوهپایه زاده خبر داد؛

ارجاع پرونده بهمن خودرو به شعبه ۶۴ سازمان تعزیرات/ فرصت دو هفته‌ای برای جلب رضایت مشتریان

وکیل پایه یک دادگستری از ارجاع پرونده شرکت بهمن خودرو به شعبه ۶۴ سازمان تعزیرات خبر داد.

رسول کوهپایه زاده وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: حدود ۲۰۰ نفر از مالباختگان شرکت بهمن خودرو به بنده برای احقاق حقوق خود به بنده وکالت داده اند.

وی افزود: شرکت بهمن خودرو اقدام به پیش فروش اینترنتی محصولات خود می‌کند، اما از انجام تعهدات قانونی خود استنکاف کرده است.


بیشتر بخوانید؛ شرکت بهمن خودرو ملزم به جلب رضایت ۱۵۰ شاکی شد


وکیل پایه یک دادگستری گفت: مطابق ماده ۷ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تبلیغات خلاف واقع و ارایه اطلاعات نادرست از سوی تولیدکنندگان تخلف است و برای آن مجازات در نظر گرفته شده است.

کوهپایه زاده گفت: شرکت بهمن خودرو با ارائه اطلاعات نادرست موجب جلب اعتماد افراد و ایجاد خسارات برای آن‌ها کرده است.

وی گفت: طبق پیگیری‌ها سازمان حمایت از مصرف کنندگان پرونده شرکت بهمن خودرو را سازمان تعزیرات ارسال کرد و در حال حاضر پرونده در شعبه ۶۴ سازمان تعزیرات مفتوح است.

این وکیل پایه یک دادگستری ادامه داد: شرکت بهمن خودرو به منظور افزایش قیمت بیشتر از تحویل خودرو به خریداران خودداری کرده است.

وی گفت: مطابق ماده ۱۶ سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان اگر خسارتی به خریداران وارد شود، تولیدکنندگان باید جبران خسارت کنند و براساس ماده ۱۹ همین قانون می‌گوید متخلف علاوه بر جبران خسارات به پرداخت دو برابر خسارت وارد شده محکوم می‌شود.

کوهپایه زاده ادامه داد: خوشبختانه روند رسیدگی به پرونده در شعبه ۶۴ تعزیرات روال قانونی را طی می‌کند و در نهایت دو هفته به شرکت بهمن خودرو فرصت داده شده است تا نسبت به جلب رضایت و احقاق حقوق مالباختگان اقدام کند؛ در غیر این صورت تصمیم جدی در شعبه مورد نظر بررسی می‌شود.

وی گفت: بنده به عنوان وکیل مالباختگان به شرکت بهمن خودرو تذکر می‌دهم اگر ظرف دو هفته رضایت مشتریان جلب نشود باید نسبت به جبران خسارت تا دو برابر اقدام کنند و موضوع از طریق مراجع کیفری پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه ، دادگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خواهشا حواله داران آذویکو رو هم دریابید بخدا اونام مالباختن