سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاتل فراری در عملیات پلیس جیرفت دستگیر شد

فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری قاتل فراری دو شهروند جیرفتی در عملیات پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ رضا محمدرضایی، فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت:در پی قتل ۲ نفر از شهروندان با شلیک سلاح گرم در تیر ماه ۱۳۹۲ در یکی از محله‌های سطح شهر و فرار قاتل از صحنه جرم، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی صحنه جرم ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت قاتل را شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری وی آغاز کردند، اما با توجه به اینکه متهم محل اختفای خود را دائما تغییر می‌داد دستگیری وی به کندی پیش می‌رفت.

وی تصریح کرد: سرانجام با تلاش شبانه روزی و اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، مخفیگاه این متهم فراری شناسایی و وی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی تصریح کرد: این قاتل در تحقیقات پلیس به قتل ۲ نفر از شهروندان به انگیزه اختلاف خانوادگی و درگیری قبلی اعتراف کرد و با تکمیل پرونده راهی مرجع قضایی شد.

این مقام انتظامی گفت: مردم مطمئن باشند اینگونه پرونده‌ها تا زمانی که متهمان اصلی آن‌ها دستگیر و به دست قانون سپرده نشوند همچنان باز بوده و حتی اگر سال‌ها طول بکشد ماموران پلیس با جدیت تمام پیگیر ماجرا و احقاق حقوق از دست رفته مردم خواهند بود.

فرمانده انتظامی جیرفت در پایان ضمن ابراز تاسف از حادثه تلخ قتل ۲ شهروند به سبب اختلاف خانوادگی به جوانان توصیه کرد: در لحظه عصبانیت با بالا بردن آستانه تحمل خود و عاقبت اندیشی، دست به چنین اقدامات خشونت باری نزنند و لذت یک عمر زندگی شیرین را از خود و دیگران نگیرند.
انتهای پیام/ی

حادثه تلخ قتل ۲ شهروند جیرفتی به سبب اختلاف خانوادگی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.