سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۲ میلیارد ریالی خیران تامین سلامت به سیل زدگان در شیراز

مدیرعامل مجمع خیران تامین سلامت فارس گفت: شورای عالی خیران استان با همکاری کمیته امداد امام (ره) ۲ میلیارد ریال به سیل زدگان شهرک سعدی شیراز کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیران تامین سلامت استان فارس بیان کرد: با کمک خیران تامین سلامت، ۶۰ بسته کالا شامل اجاق گاز، ماشین لباسشویی، یخچال و فرش  در اختیار خانوار‌های سیل زده این شهرک قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ۱۱۱ تفاهم نامه به ارزش ۸۸۶ میلیارد ریال از سوی خیران برای کمک به عرصه سلامت پارسال به امضا رسید که ۵۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از این تعهدات درابتدای امسال محقق شد.

رامجردی ادامه داد: ۴۸ درصد کمک خیران در حوزه درمان، ۳۲.۵ درصد در حوزه بهداشت، ۵.۵ درصد در حوزه اورژانس و مابقی نیز پشتوانه سازی مراکز خیریه، رفاهی و دانشجویی بوده است.

مدیرعامل مجمع خیران تامین سلامت استان فارس با بیان اینکه ۶۸ درصد تفاهم نامه‌ها از لحاظ ارزش ریالی در شیراز و مابقی در شهرستان‌ها بوده، اضافه کرد: با حمایت خیران  تامین سلامت پارسال در حوزه دانشجویی ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال وام اهدا شد و در بخش حمایت از بیماران نیازمند نیز ۲۷ میلیارد ریال کمک شده است.

وی اظهار کرد: ۱۱ هزار و ۸۸۰ نفر شب اسکان همراهان بیمار و یک هزار ۲۵۸ مورد وام بلاعوض نیز در بخش حمایت از بیماران نیازمند پرداخت شده است.

رامجردی با اشاره به برنامه‌های امسال تاکید کرد: تا کنون ۳۴ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در استان فارس در حال اجرا است که ۱۹ مورد آن در شیراز و مابقی در شهرستان‌ها است.

انتهای پیام/ت

کمک خیران تامین سلامت فارس به سیل زدگان شهرک سعدی شیراز

برچسب ها: کمیته امداد ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.