سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خریداری بیش از ۱۲۰ هزار تن گندم در مناطق گرمسیری ایلام

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: تاکنون ۱۲۰ هزار تن گندم و ۱۹ هزار تن کلزا از کشاورزان مناطق گرمسیری استان خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ کامران سلیمان پور گفت: این مقدار گندم از کشاورزان شهرستان‌های آبدانان، مهران و دهلران خریداری شده و پیش بینی می‌شود که میزان خرید گندم تا ۲۷۰ هزار تن برسد.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه پرداخت مطالبات کشاورزان به روز است تاکنون مبلغ ۳۹۰ میلیارد ریال به حساب آن‌ها واریز شده و ۵۷۰ میلیارد ریال نیز بهای کلزا به آنان پرداخت شده است.

سلیمان پور از آماده سازی ۴۰ مرکز خرید گندم در استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۴ واحد سیلو و ۲۶ واحد مراکز موقت مباشرین هستند و بزودی کار برداشت گندم از مناطق شمالی نیز شروع می‌شود.

سلیمان پور گفت: سال گذشته ۱۸۹ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شد که پیش بینی می‌شود این میزان امسال به ۲۷۰ هزار تن برسد.

وی به وضعیت برداشت کلزا پرداخت و ادامه داد: سال گذشته ۱۳ هزار و ۸۰۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری شد که با توجه به افزایش سطح زیرکشت پیش بینی می‌شود امسال این میزان به بیش از ۲۰ هزار تن افزایش یابد.

انتهای پیام/اس

افزایش برداشت گندم در مناطق گرمسیری ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.