سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

ارتقاء فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان امسال به بهره برداری می رسد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح ارتقاء فازل اول تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علیرضا جزء قاسمیمدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح ارتقاء فازل اول تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان امسال به بهره برداری می‌رسد.

جزء قاسمی اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح جمعیت تحت پوشش تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان از ۱۲۵ هزار نفر فعلی به ۱۹۰ هزار نفر افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: در افق طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان و با احداث فاز دوم این تصفیه خانه، جمعیت تحت پوشش آن به ۴۱۰ هزار نفر در سال ۱۴۰۰ خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: ارتقاء فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته و احداث فاز دوم این پروژه نیز ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

جزء قاسمی افزود: ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان با اجرای طرح‌های توسعه‌ای از ۲۷ هزار متر مکعب به ۷۵ هزار متر مکعب در شبانه روز افزایش پیدا می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: برای پوشش کامل خدمات فاضلاب در شهر زنجان باید ۶۳۰ کیلومتر شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب احداث شود که تا کنون ۳۳۰ کیلومتر از این میزان اجرایی شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان عنوان کرد: این طرح با هدف جلوگیری از آلودگی منابع زیر زمینی ناشی از دفع فاضلاب بصورت چاه جذبی و مشکلات زیست محیطی ناشی از هدایت فاضلاب در مسیر‌های اصلی و فرعی عمومی شهر زنجان اجرا می‌شود.

این مسئول گفت: تا کنون برای توسعه شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در شهر زنجان ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و ۵۰ درصد از شهر زنجان تحت پوشش خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار دارد.
 
انتهای پیام/ن
 

افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.