سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با کامیون موجب مرگ موتور سوار شد

پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد موتورسیکلت با کامیون موتور سوار ۵۰ ساله جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ عزیزی، رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد:این سانحه نیز به علت رعایت نکردن حق تقدم توسط راکب موتور سیکلت رخ داد با این وجود به منظور کاهش سرعت با نزدیک شدن به این دور برگردان مقرر شد که سرعتکاه نصب شود.

وی در این باره گفت: پیچ شاوه از نقاط حادثه خیز استان است که هر ساله ۲ تا ۳ نفر در این محدوده جان خود را از دست می‌دهند.

رییس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: برای ایمن سازی این پیچ ابتدا نیوجرسی قرار داده شد، اما با این کار واژگونی افزایش یافت که برای پیشگیری از این نوع حادثه هم تدبیری اندیشیده شد.

داود مرادی، مدیر اورژانس شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه این سانحه شامگاه دوشنبه اتفاق افتاد گفت:استفاده نکردن موتور سوار از کلاه ایمنی باعث مرگ وی شد.

وی اضافه کرد: اورژانس کبودراهنگ با اجرای طرح  بها و دایر کردن کلاس‌های آموزشی برای نهاد‌های دولتی و عموم مردم در مساجد، مزایای استفاده از کلاه  و کمربند ایمنی را گوشزد کرده است.

مدیر اورژانس کبودراهنگ ادامه داد: در این کلاس‌ها علاوه بر مزایای بستن کمربند ایمنی و کلاه ، نحوه احیای قلبی، درآوردن جسم خارجی از گلو و در فصل زمستان کنترل لوله‌های دودکش، در آستانه چهارشنبه پایان سال مواد محترقه و دیگر موارد ایمنی آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/ب

موتور سوار در برخورد با کامیون جان باخت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.