سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامگذاری چهار تقاطع غیر همسطح دامغان به نام شهدا

با تایید کمیسیون های وزارت راه و شهرسازی و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، چهار تقاطع غیر همسطح دامغان به نام شهدای شاخص این شهرستان نامگذاری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ابوالفضل نظری سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان گفت: تقاطع غیر همسطح روستای حاجی آباد در محور دامغان- شاهرود به نام سرداران شهید حسن و حسین خطیرنامنی نام گذاری شده است.

وی افزود: این ۲ برادر شهید به عنوان فرمانده و معاون گروهان در سن ۳۰ و ۳۷ سالگی در عملیات کربلای ۵ شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

نظری گفت: تقاطع غیر همسطح ابتدای محور دامغان- چشمه علی نیز به نام سرلشگر شهید رضا ملکیان، فرمانده گردان امام علی (ع) مزین شد.

به گفته وی، تقاطع غیرهمسطح زائرسرا در محور دامغان- سمنان به نام سردار شهید حسین مجد، مسئول تخریب چی تیپ نبی اکرم و تقاطع غیرهمسطح امیریه در محور دامغان- سمنان به نام سردار شهید محمدعلی مشهد، فرمانده گردان روح الله نامگذاری شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دامغان خاطر نشان کرد: هدف از این نامگذاری، ارج نهادن به مقام شهدا و زنده نگهداشتن یاد شهیدان انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام / گ 

جزئیات نامگذاری چهار تقاطع غیر همسطح دامغان به نام شهدا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.