سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسؤولان وعده غیرممکن ندهند

استاندار اصفهان گفت: در جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران، مسؤولان ضمن پرهیز از ایجاد توقع کاذب، وعده غیرممکن هم ندهند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان دیروز در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: در جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران، مسؤولان درخواست‌های غیر ممکن و توقعات کاذب ایجاد نکنند.

استاندار اصفهان گفت: خسارت‌های سیل فروردین امسال بین ۴۰ تا ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است و امسال دولت با کمبود اعتبارات عمرانی مواجه است، لذا درخواست‌ها می‌بایست در حد توان دولت مطرح شود.

وی افزود: در سالی که پایانش انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است، مسؤولان به خصوص فرمانداران فضای همدلی و وحدت را بیش از گذشته در بین مردم تقویت کنند و خدای‌ناکرده مسائل نابجایی مطرح نشود.

رضایی تصریح کرد: فرماندار شهرستان باید در سال رونق تولید، به موضوع اشتغال جوانان و فعالیت حداکثری واحد‌های تولیدی و اشتغال آفرین در همه شهرک‌های صنعتی به‌ویژه شهرک صنعتی مورچه‌خورت توجه مضاعف کند.

استاندار اصفهان ادامه داد: فرماندار جدید نگاه ویژه به خانواده‌های معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران داشته باشد و تلاش کند که از توان مدیریتی بانوان در این شهرستان استفاده بیشتری کند.

وی با تأکید بر شروع احداث خط راه‌آهن شهری در سال ۹۸ گفت: استانداری اصفهان آمادگی حمایت تأمین ارزی از این طرح ریلی را با استفاده از سرمایه‌گذاری خارجی دارد.

انتهای پیام/م

 

مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان شاهین‌شهر و میمه

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.