سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوچرخه سواران کرمانی بر سکوهای نخست و سوم لیگ جوانان کشور

در روز پایانی لیگ جوانان کشور، رکابزنان تیم مس کرمان توانستند با کسب ۵ مدال طلا و برنز خوش بدرخشند.

حسین اسلامی، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: نخستین مرحله ی رقابت های دوچرخه سواری لیگ جوانان کشور، جام رمضان در بخش آقایان با حضور رکابزنانی از سراسر ایران به میزبانی تهران در پیست مجموعه آزادی برگزار شد.

وی با اعلام اینکه سه تیم از باشگاه‌های بانک رسالت، صنعت مس و شهرداری به سرپرستی مصطفی سعید، محمد تیمری و احمد نصر آبادی به نمایندگی از کرمان در این رقابت ها حضور دارند،  افزود: دوچرخه سواران به مدت سه شب در ۷ رشته با هم به رقابت پرداختند.

اسلامی با بیان اینکه در پایان روز نخست این رقابت ها، در رشته ٤ کیلومتر تیمی صنعت مس و شهرداری کرمان به ترتیب در جایگاه های سوم و چهارم قرار گرفتند، تصریح کرد: در ادامه نیز تیم المپیک اسپرینت صنعت مس  کرمان بر سکوی سوم مسابقات ایستاد و مسعود خاکی رکابزن این تیم نیز در رشته اسکراش عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان یادآور شد: در پایان روز دوم این مسابقات نیز طا‌ها صادقی از باشگاه صنعت مس کرمان در رشته دور امتیازی به مسافت ٢٠ کیلومتر توانست به مقام سوم دست یابد.

اسلامی گفت: در روز پایانی این رقابت ها، در رشته دور حذفی که با حضور وزیر ورزش جمهوری آذربایجان و قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران در پیست آزادی تهران برگزار شد، مسعود خاکی از باشگاه صنعت مس کرمان بر سکوی سوم ایستاد.

وی تصریح کرد: در ادامه ی این رقابت ها، محمد چرخ انداز از صنعت مس کرمان در رشته ی ٣٠٠٠ متر بر سکوی نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و علیرضا رمضانی از صنعت مس کرمان در رشته اومینیوم، طا‌ها صادقی یکی از امید‌های جدید مس کرمان در رشته دور امتیازی و سینا کریمیان از صنعت مس کرمان در رشته ی ٢٠٠متر به مقام سوم دست یافتند.

انتهای پیام/ب

درخشش دوچرخه سواران کرمانی در رقابت های جام رمضان کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.