سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات بانکداری اسلامی به نیازمندان توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه گفت : ارائه خدمات اینترنت و همراه بانک، صدور دستگاه‌های کارتخوان pos به مشتریان و تنوع در پرداخت وام‌های قرض الحسنه تنها بخشی از امکانات صندوق امداد ولایت است .

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،غلامعلی عسگری مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه با اشاره به ارائه خدمات بانکداری اسلامی به نیازمندان توسط این صندوق، گفت : ارائه خدمات اینترنت و همراه بانک، صدور دستگاه‌های کارتخوان pos به مشتریان و تنوع در پرداخت وام‌های قرض الحسنه تنها بخشی از امکانات صندوق امداد ولایت است.

وی گفت : صندوق قرض الحسنه امداد ولایت خدمات بانکداری اسلامی را به افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر ارائه می‌کند.

عسگری با اشاره به برخی از خدمات و امکانات این صندوق گفت: اصلی‌ترین خدمت این صندوق پرداخت وام‌های متنوع قرض الحسنه در سرفصل‌های کارگشایی، اشتغال، مسکن، محکومین و ودیعه است.

وی افزود: صندوق امداد ولایت به شبکه شتاب بانکی متصل است و این قابلیت به سپرده گذارن این امکان را می‌دهد که با دریافت کارت بانکی از سوی صندوق در کلیه نقاط کشور و از طریق تمامی خودپرداز‌ها تراکنشات بانکی مورد نیاز خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: ارائه خدمات اینترنت بانک و همراه بانک، صدور دستگاه‌های کارتخوان pos برای مشتریان، عدم دریافت کارمزد و جریمه دیرکرد در پرداخت وام‌های کارگشایی و اخذ حداقل ضمانت برای کلیه وام‌ها از دیگر امتیازات این صندوق قرض الحسنه به شمار می‌رود.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان کرمانشاه با بیان اینکه سپرده‌های مردمی به صورت وام‌های قرض الحسنه در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد، تاکید کرد: سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت برای عموم مردم آزاد است و سپرده گذاران هر زمانی که بخواهند می‌توانند نسبت به خروج و یا افزایش سپرده‌های خود اقدام کنند .

 

 

انتهای پیام/د

ارائه خدمات اینترنت و همراه بانک، صدور دستگاه‌های کارتخوان pos به مشتریان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.