سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی ۴ تیم به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال امید‌های کرمان

تیم های مس شهربابک، میلاد کهنوج، شهرداری کرمان و شهرداری ریگان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های فوتبال امید‌های استان کرمان صعود کردند.

عرفان امیرخسروی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه مسابقات فوتبال امید‌های استان کرمان از جمعه ۱۳ اردیبهشت جاری آغاز شده است، گفت: این رقابت ها با شرکت شش تیم از سراسر کرمان در دو گروه شمال و جنوب به مدت سه روز برگزار شد.

وی با اشاره به مشخص شدن تیم‌های صعود کننده به دور نیمه‌نهایی این رقابت ها افزود: از گروه شمال این رقابت‌ها دو تیم مس شهربابک به عنوان صدرنشین و شهرداری کرمان به عنوان تیم دوم به مرحله ی نیمه‌نهایی مسابقات صعود کردند.

 

امیرخسروی تصریح کرد: از گروه جنوب نیز، دو تیم میلاد کهنوج و شهرداری ریگان به ترتیب به عنوان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه هیئت فوتبال استان کرمان، اهمیت ویژه‌ای برای برگزاری مسابقات فوتبال در رده‌های سنی قائل است، یادآور شد: همین امر سبب شده، در برگزاری مسابقات امید اهتمام جدی داشته باشد.

انتهای پیام/ب

چهره تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال امید مشخص شد

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.