سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رد رشوه ۶۰ میلیون ریالی قاچاق سوخت در ارزوئیه

فرمانده انتظامی ارزوئیه گفت: راننده خودرویی حامل سوخت قاچاق به ماموران برای رهایی از قانون ۶۰ میلیون ریال رشوه پیشنهاد کرد که صورت جلسه و به جرمش افزوده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ مهدی پورامینایی فرمانده انتظامی ارزوئیه گفت: ماموران انتظامی پاسگاه دولت آباد هنگام گشت زنی چند دستگاه خودرو سواری و وانت حامل سوخت را متوقف کردند.

پورامینایی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو‌ها متوجه شدند که آن‌ها در حال انتقال سوخت غیر مجاز هستند از اینرو این وسایل نقلیه را به پاسگاه منتقل کردند.

وی افزود: در هنگام انتقال، راننده یکی از خودرو‌ها برای رهایی از قانون به ماموران مبلغ ۶۰ میلیون ریال رشوه پیشنهاد کرد که ماموران وظیفه شناس با قاطعیت رشوه پیشنهادی را رد و با عزت نفس این عمل راننده متخلف را صورتجلسه کردند.

وی با اشاره به اینکه فرد پیشنهاد رشوه دهنده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: سلامت کاری و صحت عمل یکی از موارد مورد توجه کارکنان در حال انجام وظیفه است و شهروندان نیز می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر را در خصوص عملکرد پلیس، با دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ در میان بگذارند.
انتهای پیام/ی

رد رشوه قاچاق سوخت در ارزوئیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.