سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام خبر داد ;

بازدید از طرح های اشتغالزایی توسط کمیته نظارت استان ایلام

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت:۶۸۴ طرح توسط کمیته نظارت استان و یک هزار و ۱۲۵ طرح نیز توسط کمیته نظارت شهرستان مورد بازدید قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،شکراله شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت:۶۸۴ طرح توسط کمیته نظارت استان و یک هزار و ۱۲۵ طرح نیز توسط کمیته نظارت شهرستان مورد بازدید قرار گرفتند که در مجموع ۷۳ طرح دارای انحراف شناسایی شد.

وی ادامه داد: این طرح‌های دارای انحراف جهت اجرای بند هفت ماده ۱۲ به بانک معرفی می‌شوند چرا که در راستای اشتغال از آن استفاده نشده و از ۶ درصد به ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام بیان کرد : به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گام دیگری جهت شفافیت در این وزارت برداشته شده و اسامی دریافت کنندگان ۷۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار روستایی اعلام شد.

شیرخانی یادآور شد: این میزان تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار روستایی به تفکیک اشتغال مورد تعهد و دستگاه اجرایی تایید کننده هر استان منتشر شد.
وی  ادامه داد: از ابتدای طرح اشتغال پایدار یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی با اشتغال چهار هزار و ۵۰۰ نفر و ۳۲۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات اشتغال فراگیر در استان ایلام به متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/با

پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر در استان ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.