سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتاب «چشم‌هایش می‌خندید» در دسترس علاقمندان به حوزه دفاع مقدس

کتاب «چشم‌هایش می‌خندید» خاطرات شهید حمید احدی است، که در سال 98 به همت حوزه هنری زنجان چاپ و منتشر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حوزه هنری استان زنجان با رویکرد تولید آثار فاخر هنری در قالب دفاع مقدس و با نگرش و رویکردی فرهنگی و مذهبی چند سالی است که طرح جمع‌آوری خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را آغاز کرده است و در همین راستا خاطرات یکی از شهدای والا مقام استان «سردار شهید حمید احدی» در قالب کتاب چاپ شد.

کتاب «چشم‌هایش می‌خندید» به نویسندگی مریم بیات تبار، توسط انتشارات هزاره ققنوس چاپ و وارد بازار نشر شد.

شهید حمید احدی فرمانده خط‌شکن گردان حضرت امام سجاد(ع) لشکر ۳۱ عاشورا، متولد ۱۳۴۱در زنجان بود که اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر در منطقه شرق دجله عراق به شهادت رسید.

حوزه هنری زنجان همواره آثار مکتوبی را در قالب کتاب در زمینه معرفی شهدای زنجان چاپ و منتشر کرده است، به‌ طوری‌ که در سال 97 حوزه هنری اقدام به رونمایی از دو جلد کتاب در بخش ایثار و شهادت کرده‌ است.

کتاب«چشم‌هایش می‌خندید» از دیگر تولیدات حوزه هنری زنجان در حوزه نشر می‌باشد که در هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور مسئولین استانی، خانواده‌ معظم شهدا، هنرمندان و فعالان فرهنگی استان رونمایی شد.

گفتنی است، علاقمندان به حوزه دفاع مقدس و زندگی شهدای هشت سال جنگ تحمیلی برای دسترسی به کتاب «چشم‌هایش می‌خندید» روایت زندگی شهید حمید احدی؛ می‌توانند به کتابفروشی‌های سطح شهر از جمله «شهر کتاب»، «مهدیس» و «عصر دانش» واقع در خیابان سعدی، «پاتوق کتاب» واقع در خیابان امام جنب امامزاده حضرت سید ابراهیم علیه‌السلام و «کتابکده فرهنگ» واقع در کوچه مسجد رسول‌الله مراجعه نمایند.
 
انتهای  پیام/ن
 

کتاب «چشم‌هایش می‌خندید» از تولیدات حوزه هنری استان زنجان در دسترس عموم علاقمندان قرار می‌گیرد

برچسب ها: شهدا ، وزارت ارشاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.