سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز دیالیز سمنان در پیچ وخم صدور مجوز/ دیالیزی‌ها در انتظار شیفت شبانه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: یماران دیالیزی در سمنان نیز با مشکلات جدی روبرو هستند و هلال‌احمر برای خدمات‌دهی به آنها آمادگی دارد اما متاسفانه اجازه فعال‌سازی دیالیز هلال‌احمر در مرکز استان را نمی‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن شکرالهی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: هلال‌احمر تنها نهادی است که مدعی است که خدماتش در این بخش کیفی‌تر از خدمات بخش‌های خصوصی است.

وی با گلایه از عدم اعطای مجوز‌های لازم برای راه‌اندازی مرکز دیالیز هلال‌احمر در سمنان خاطرنشان کرد: مرکز دیالیز هلال‌احمر در شاهرود با کیفیت‌ترین خدمات درمانی را به هم‌استانی‌های شاهرودی ارائه می‌دهد.

این مدیر مسوول از انجام بیش از ۵۰۰۰ جلسه دیالیز در مرکز دیالیز هلال احمر در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: ما مدعی هستیم که باکیفیت‌ترین خدمات این بخش را در سطح استان به بیماران دیالیزی ارائه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه مرکز همودیالیز شاهرود یکی از مجهزترین مراکز دیالیز در کشور است گفت: این مرکز به پیشرفته‌تنرین و مدرن‌ترین دستگاه‌های دیالیز مجهز است و خوشبختانه خدمات بسیار باکیفیتی به بیماران دیالیزی هم‌استانی ارائه می‌دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه تاکنون مکاتبات مکرری با دانشگاه علوم پزشکی داشتیم گفت: با وجود اینکه بار‌ها اعلام کردیم که آمادگی داریم همچون مرکز دیالیز هلال احمر در شاهرود، بروزترین تجهیزات را برای راه‌اندازی مرکز دیالیز به سمنان بیاوریم و خدمات تخصصی کیفی و ویژه به بیماران دیالیزی ارائه دهیم، اما متاسفانه همکاری موثری با هلال احمر صورت نگرفته است.

شکرالهی ادامه داد: مرکز دیالیز سمنان در حال حاضر به صورت سه شیفته کار می‌کند و بیماران دیالیزی با مشکلات متعددی روبرو هستند.

وی با بیان اینکه هلال احمر برای ایجاد مرکز دیالیز و راه‌اندازی واحد توانبخشی برنامه‌ریزی کرده اضافه کرد: برای راه‌اندازی واحد توانبخشی هلال‌احمر، ساختمان بیمارستان سابق امداد که متعلق به هلال‌احمر است را پیشنهاد دادیم که نظر کارشناسان امر این بود که راه‌اندازی این واحد به بعد از بازسازی این ساختمان موکول شود.

انتهای پیام / گ 

منبع: ایسنا

سرنوشت مرکز دیالیز سمنان چه شد؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.