سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پویش مهربانی برای آزادی زنان زندانی

سومین پویش مهربانی برای آزادی ۴۰زن زندانی جرایم غیرعمد گیلان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فاطمه رفیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان امروز گفت: در پویش آزادی زنان زندانی تلاش می‌شود ۴۰زن زندانی ناتوان از پرداخت دیه جرایم غیرعمد با کمک نیکوکاران از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگردند.

وی جرم این زنان را جرائم غیرعمد اقتصادی به علت نداشتن آگاهی حقوقی مهارت کافی عنوان کرد و افزود: بیشتر زنان زندانی گیلان به علت ضمانت مالی، صدور چک برای همسر و تمکن نکردن مالی زندانی شده اند.

رفیعی با بیان اینکه پویش مهربانی برای آزادی زنان زندانی با مشارکت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری، ستاد دیه، نهاد‌ها - موسسات خیریه و نیکوکاران زاه اندازی شده است گفت: در نخستین دوره ۵زندانی و در دومین دوره ۱۹زن زندانی آزاد شدند.

فاطمه رفیعی گفت: بیشتر این بانوان دارای فرزند هستند و زندانی بودن آن‌ها اثرات تخریبی زیادی برای بنیان خانواده و فرزندان به همراه دارد.

وی افزود:نیکوکاران برای برگشت این مادران و زنان به آغوش خانواده می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۰۸۰۰۲۱۳۰۹۶ بانک تجارت، شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۵۱۶۴۹۸ و کد دستوری #۲*۷۷۷۷*۷۸۰* واریز کنند.

انتهای پیام/آ

سومین پویش مهربانی زندان زنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.