سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندان مشهدی در دام کلاهبرداران اینترنتی

چهار گرداننده اصلی یک باند کلاهبرداری که تا کنون ۳ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال از ۷۲ شهروند در مشهد و دیگر شهر‌های کشور کلاهبرداری کردند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ ابراهیم قربان زاده جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: به دنبال گزارش چند شهروند  مبنی بر کلاهبرداری تلفنی از آنان و با توجه به اهمیت پرونده، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: طبق بررسی‌های اولیه فردی در تماس تلفنی با گوشی تلفن همراه آن‌ها اعلام می‌کرد که در قرعه کشی اپراتور‌های تلفن همراه برنده شده اند و با این ترفند، طعمه‌های خود را به سمت دستگاه‌های عابر بانک می کشاند.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم و همدستانش با ادعای جایزه ۵۰ میلیون ریالی، افراد ساده لوح را وسوسه می‌کردند که هر چه سریع‌تر برای دریافت جایزه خود به عابر بانک مراجعه کنند و پس از آن که با حیله و مکر متوجه می‌شدند موجودی حساب آن‌ها چه قدر است با ترفند‌های مختلف موجودی حسابشان را به کارت خود منتقل می‌کردند.

قربان زاده افزود: پلیس با هماهنگی مقام قضایی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه متهم اصلی پرونده را دستگیر و سپس با اعترافات متهم، سه همدست دیگر او را نیز شناسایی و بازداشت کرد.

انتهای پیام//ف. س


جایزه ۵۰ میلیون ریالی، حیله کلاهبرداران اینترنتی مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.