سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشوق برای خاموشی موتورپمپ های کشاورزی

مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان گفت:برای بهره وری مناسب از برق کشاورزی تفاهمنامه سه جانبه بین سازمان جهاد کشاورزی جنوب، شرکت توزیع برق جنوب استان و خانه کشاورز جنوب استان کرمان در جیرفت امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   مهدوی نیا مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان گفت: کشاورزانی که از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور برای امضای تفاهم نامه و خاموش کردن ۴ ساعت از موتور پمپ‌ها از ۲۴ ساعت شبانه روز با شرکت توزیع برق جنوب استان قرارداد را امضا کنند، مشوق‌هایی در نظر گرفته شده است.

مهدوی نیا افزود:در صورتی‌که مشترکان کشاورزی، امسال همکاری لازم را با صنعت برق داشته باشند با توجه به دستورالعمل‌های مربوط هیچ مبلغی بابت صورت‌حساب برق مصرفی خود در طول یک ماه پرداخت نمی‌کنند و از ۲۰۰ تا ۱۷۴ هزار تومان هزینه تشویقی نیز دریافت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان افزود: پارسال بیش از ۵۵۰۰ کشاورز در جنوب استان با شرکت توزیع قرارداد امضا کردند که این میزان ۷۷ درصد مشترکان برق کشاورزی در جنوب استان را شامل می‌شود و به آنان بیش از یک میلیارد تومان مشوق‌های قانونی داده شد.

برخوری رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان هم گفت: با توجه به امضای این تفاهم نامه از ظرفیت کارشناسان پهنه کشاورزی در جنوب استان و مراکز خدمات کشاورزی در مراکز دهستان‌ها برای ترویج و تشویق کشاورزان به امضای این تفاهم نامه و استفاده از مشوق‌ها اقدامات میدانی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

مشوق برای خاموشی موتورهای کشاورزی

برچسب ها: کشاورزی ، خاموشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.