سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر تا انهدام باند سارقان در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۵۵ کیلو گرم تریاک و دستگیری سارق حرفه ای خودرو در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران انتظامی یگان امداد حین استقرار و کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین - کرج به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۵۵ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

به گفته سرهنگ حاجیان، همچنین در بررسی مدارک مشخص شد خودرو در استان تهران به سرقت رفته است.

وی اضافه کرد: راننده و سرنشین خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه از انهدام باند سارقان حرفه‌ای خودرو در یک عملیات غافلگیرانه خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، کارآگاهان طی اقدامات اطلاعاتی هویت و محل اختفا سارقان و محل طراحی و اجرای نقشه‌ها آن‌ها را در قزوین شناسایی کردند.

سرهنگ حاجیان افزود: پس از انجام اقدامات مراقبتی نامحسوس و تکمیل اطلاعات مربوطه، پلیس در یک عملیات غافلگیرانه ۳ سارق اصلی و یک رابط فروشندگان اموال مسروقه را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه سارقان دارای سابقه کیفری هستند، گفت: این افراد پس از سرقت خودرو‌های پراید و انتقال به حاشیه شهر، قطعات از قبیل باطری. ضبط. موتور و کپسول سی ان جی را اوراق و به صورت بلاصاحب خودرو‌ها را رها می‌کردند.

به گفته فرمانده انتظامی استان، سارقان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های فنی و پلیسی به ۶۰ فقره سرقت خودرو و ۱۵ فقره سرقت از باغ ویلا‌ها در شهرستان قزوین اعتراف کردند.

انتهای پیام/ک

کشف ۶۰ فقره سرقت خودرو  در قزوین

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.