سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار قرچک مطرح کرد؛

لزوم پیگیری عدم پرداخت عوارض کسب و پیشه به درخواست پزشکان قرچکی

خطیبی گفت: عدم پرداخت عوارض کسب و پیشه از دغدغه‌های مهم پزشکان قرچک است که طبق درخواست آنان، این موضوع پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در جلسه با رئیس و اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی اظهار کرد: خدمات نظام پزشکی منجر به ارتقای حوزه‌های بهداشتی و درمانی است.

وی با تأکید بر اینکه نظام سلامت و خدمات پزشکی از نظر کمی و کیفی، همواره باید رو به پیشرفت باشد، بیان کرد: موضوع عوارض کسب و پیشه که از دغدغه‌های مهم پزشکان است، پیگیری می‌شود.

خطیبی خواستار نظارت بر امور پزشکان برای رضایتمندی بیشتر مردم شد و گفت: خدمات سلامت محور ارجح‌تر از خدمات درمان محور است.

وی بیان داشت: در شهرستان قرچک حدود ۳۵۰ پزشک فعالیت می‌کنند که توانستند رضایت حداکثری را جلب کنند که قطعا وجود چنین طبیبان مجربی در توسعه سلامت و بهداشت منطقه مفید خواهد بود.

خطیبی با بیان اینکه نظام سلامت یکی از اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: خدمات در این حوزه باید به جای درمان محور بودن به سمت سلامت محور بودن حرکت کند که این مهم از طریق آموزش به دست می‌آید.

وی همچنین به اقدامات مثبت دولت در طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت: در پنج سال اخیر اقدامات خوبی در راستای ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی در قرچک صورت گرفته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.