سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غیاثی: همه حمایت‌ها از پرتابگر کشورمان صورت گرفت

سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: ما همه حمایت‌ها را از رسولی پرتابگر کشورمان کردیم و دیگر باید چه کاری می‌کردیم.

تیمور غیاثی سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ناراحتی رسولی پرتابگر کشورمان از حمایت نکردن فدراسیون اظهار کرد: ما همه حمایت‌ها را از رسولی کردیم و دیگر باید چه کاری می‌کردیم که انجام ندادیم. رسولی از ناحیه دیسک کمر مشکلاتی دارد به همین علت مربی این پرتابگر هر روز ماموریت دارد که گزارشی از وضعیت مصدومیتش به سازمان تیم‌های ملی بدهد.

او ادامه داد: رسولی برای کسب قهرمانی جوانان آسیا پاداش گرفته است و حمایت‌های لازم از او صورت گرفت. اگر ما برای ورزشکاران مستعد سرمایه گذاری نکرده بودیم اکنون رسولی از اراک به تیم ملی راه نمی‌یافت، بنابراین به امثال رسولی توجه شده است که او قهرمانی آسیا را بدست آورده است. این پرتابگر پول کلان می‌خواهد که فدراسیون دوومیدانی این مقدار پول ندارد که به او بدهد. چارچوب و مقررات مشخصی داریم و طبق آن به ورزشکاران پاداش می‌دهیم. علاوه بر این ما در حق احسان حدادی تا ورزشکار رده نوجوانان کوتاهی نکردیم.

غیاثی درباره اظهارات رسولی مبنی بر اینکه به دلیل نداشتن ماساژور مصدوم شده است، گفت: رسولی یک مربی داشته است که به او حرکت نامعقول یاد داده است و همین باعث شده که دیسک کمر این پرتابگر آسیب ببیند. به هر حال فدراسیون دوومیدانی تمهیدات لازم برای مداوای او در نظر گرفته است. زمانی که ورزشکار مصدوم می‌شود رنجیده خاطر می‌شود که نمی‌تواند به مسابقات برسد به همین علت مصاحبه‌هایی کرده و حتی انتقاداتی هم از پدر و مادرش می‌کند.


بیشتر بخوانید: 

طلا و نقره پرتاب دیسک به ایران رسید

کیهانی به مقام چهارم دست یافت / مسلم نیا در جایگاه نهم ایستاد

حسن تفتیان به دور نیمه نهایی صعود کرد


انتهای پیام/

واکنش غیاثی به خداحافظی پرتابگر کشورمان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.