سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقی: مهاجری کسی نیست که برای تراکتور بازی کند/ تازه می‌شود به اول اسم پدیده، باشگاه را اضافه کرد

بازیکن تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: هنوز کسب سهمیه قطعی نشده، اما این کمترین حق مردم مشهد است.

اکبر صادقی بازیکن تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی «شنبه» تیمش با سپاهان  گفت:  همه دیدند که چه بازی قشنگی بود. به خاطر شرایط جدول هر ۲ تیم برای برد به بازی آمده بودند. در طول هفته نیز تمرینات خوبی را انجام داده بودیم. در این چند روز بازی‌های سنگینی را با استقلال و سایپا انجام داده بودیم. دستورات یحیی را در زمین به خوبی انجام دادیم، اما حسرت برد در این بازی برای ما باقی ماند و شرمنده هواداران شدیم.

پنالتی درست بود و صحنه خاص دیگری در بازی نبود

او در خصوص عملکرد فغانی در این بازی تصریح کرد: صحنه‌ی خاصی به جز پنالتی در بازی وجود نداشت و به نظر من صددرصد برخورد صورت گرفت و پنالتی کاملا درست بود، اما به هر حال من نظرات کارشناسان را هنوز نخوانده ام و نمی‌دانم چه چیزی درباره بازی دیشب گفته اند.

با رقبا از لحاظ نفرات قابل مقایسه نبودیم

صادقی در خصوص شرایط تیم پدیده گفت: ما به برد در این بازی نیاز داشتیم و برای تیمی مثل ما که در ابتدای فصل خیلی کم هزینه کرده است و از لحاظ مهره نیز قابل قیاس با دیگر رقبای بالای جدولی نیستیم، کسب رتبه دوم جدول حائظ اهمیت بود. به هر حال بازیکنان ما امسال فوق العاده ظاهر شدند و از همه مهمتر وجود گل محمدی بود که به ما کمک کرد. فکر می‌کنم در کل مردم مشهد از ما راضی هستند.

تازه تبدیل به باشگاه شدیم

وی در خصوص تفاوت پدیده در نیم فصل دوم گفت: سرآسیابی نیم فصل اول  پدیده را به دندان کشیده بود تا این که در نیم فصل دوم حمیداوی آمد و همه مشکلات مالی را برطرف و بدهی‌های فصل قبل را پرداخت کرد. حالا می‌توان اول اسم تیم ما را باشگاه گذاشت چرا که تازه شبیه باشگاه شده ایم.

مهاجری برای تراکتور بازی نمی‌کند

او در خصوص این که هفته بعد بازی سختی مقابل تیم ماشین سازی تبریز دارند و ماشین سازان شاید برای هم شهری خود تراکتور سازی بازی کند خاطر نشان کرد: به این بحث‌ها وارد نمی‌شوم چرا که من با مهاجری در پدیده کار کرده ام و به هیچ وجه دنبال چنین مسائلی نیست که برای تیم دیگری بازی کند. مهاجری ۳ سال پدیده بوده و شاید افرادی هم بگویند که تیم ماشین سازی هفته بعد برای پدیده بازی می‌کند. در کل مهاجری تحت فشار برای این حرف‌ها قرار نمی‌گیرد و بازی خودش را می‌کند. فقط امیدوارم در بازی هفته بعد مقابل ما بدشانسی گریبان گیر تیمش شود.

سهمیه قطعی نشده، اما کمترین حق مردم مشهد آسیایی است

صادقی در خصوص احتمال کسب سهمیه برای پدیده شهر خودرو گفت: کسب سهمیه هنوز قطعی نشده است. ۵ روز حساس را تا بازی با ماشین سازی در پیش داریم و در روز‌های باقی مانده باید بازیکنان به درک بالای تاکتیکی برسند تا در روز بازی به خوبی ظاهر شویم. امیدوارم در پایان آن بازی کسب سهمیه را قطعی کنیم چرا که این کمترین حق مردم مشهد است.


بیشتر بخوانید:

قلعه نویی: آقایان خوششان نیامد که ۲ تیم شهرستانی در کورس باشند

دوئل سپاهان و پرسپولیس برای کسب جام هجدهم

قهرمانی: فغانی در اعلام پنالتی به سود پدیده تصمیم درستی گرفت


انتهای پیام/

صحبت‌های اکبر صادقی درباره بازی سپاهان و پدیده 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.