سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آثار فیلمساز گیلانی به جشنواره بین‌المللی روسیه راه یافت

دو فیلم شهریار پورسیدیان به جشنواره بین‌المللی روسیه راه یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان امروز گفت: فیلم بازگشت و مستند نور، سایه و زندگی ساخته شهریار پورسیدیان، فیلمساز گیلانی به بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم Zolotoy Vityaz روسیه راه یافتند.

وی افزود: فیلم کوتاه داستانی بازگشت داستان فردی است به نام رحیم که بعد از تحمل ٢٣ سال زندان به زادگاهش باز می‌گردد تا به دیدار برادرش برود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: مستند نور، سایه و زندگی داستان نقاش رودسری است که بعد از اینکه آموزش و پرورش استثنایی فرزند کم توان ذهنی‌اش را برای آموزش نپذیرفت خود با روش‌های خلاقانه تصمیم به آموزش وی می‌گیرد.

فیروز فاضلی افزود: بیست و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم Zolotoy Vityaz با شعار آرمان‌های اخلاقی برای ارتقای روح انسانی با مشارکت بنیاد فرهنگ روسیه و اتحادیه فیلمسازان فدراسیون روسیه از ۱ تا ۱۰ خرداد امسال در شهر سواستوپول روسیه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهریار پورسیدیان متولد ١٣٥٨ مدرس انجمن سینمای جوانان ایران، دانش آموخته نقاشی و فیلمسازی و برنده ۷۰ جایزه ملی و بین‌المللی است.

 

انتهای پیام/م.ع

راهیابی دو اثر فیلمساز گیلانی به جشنواره بین‌المللی روسیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.