سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی و جمع آوری معتادان متجاهر در تایله سنندج

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: ساماندهی اماکن متروکه و جمع آوری معتادان متجاهر در این مکان‌ها با جدیت پیگیری خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان در جمع روسای کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان گفت: در چند دهه گذشته معتادین متجاهر در آرامستان تایله حضور دارند و این موجب رنجش مردم حاشیه این آرامستان شده است.

حسین خوش اقبال افزود: سازمان اوقاف استان نسبت به ساماندهی این اماکن مقدس که پاتوق معتادان متجاهر است، اقدام کرده و شهرداری سنندج را نیز متولی زیبا سازی این محدوده کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان، بیان کرد: بهتر است هم زمان با ساماندهی و زیبا سازی قبرستان تایله سنندج، مراکز کاهش آسیب و شلتر‌ها در حاشیه این محدوده جهت ساماندهی معتادان متجاهر ایجاد شود.

خوش اقبال گفت: استانداری و مدیران با جدیت از اقدامات عرصه مبارزه با مواد مخدر حمایت کرده و تا حصول نتیجه ساماندهی قبرستان تایله سنندج پیگیری خواهند کرد.

وی همچنین بر رفع موانع سازمان‌های مردم نهاد تاکید کرد و افزود: یکی از استراتژی‌های بنیادین عرصه مبارزه با مواد مخدر اجتماعی کردن این امر و واگذاری امور به خود مردم است و ادارات این مهم را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/ع

تاکید معاون  سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بر رفع موانع سازمان‌های مردم نهاد

برچسب ها: اعتیاد ، خدمات رسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.