سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

عملیات پوشش شهر یئری مشگین شهر انجام می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: عملیات پوشش منطقه تاریخی شهر یئری مشگین شهر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: عملیات پوشش منطقه تاریخی شهر یئری مشگین‌ شهر توسط میراث فرهنگی انجام می‌ شود و در این زمینه کارشناسانی از کشور اتریش برای بررسی‌ های لازم نیز در منطقه شهر یئری حضور یافته بودند.

وی با اشاره به اینکه احداث پوشش شهر یئری مشگین‌ شهر در حال انجام است،‌ افزود: با برنامه‌ ریزی‌ های انجام شده یک ماه دیگر عملیات نصب این پوشش به طور کامل انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از ساماندهی مجموعه شهر یئری مشگین‌ شهر در کنار پوشش این منطقه خبر داد و افزود: اقدامات بسیار خوبی در این مجموعه انجام شده است و این مجموعه هم‌اکنون شاهد حضور گردشگران خارجی نیز است.

فلاحی از احیای سردر بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی نیز خبر داد و گفت: احیای این سر در از مطالبات مردم اردبیل می باشد که به المان شهر اردبیل تبدیل می‌شود و با حضور رئیس جمهور، در سفر آتی این مقام عالی رتبه کشور افتتاح می‌ شود.

وی از ساماندهی جمعه مسجد اردبیل و همچنین سرای امام جمعه خبر داد و افزود: در این زمینه نیز اقدامات قابل توجهی انجام شده است تا این مجموعه‌ ها نیز به صورت ویژه ساماندهی شود.

انتهای پیام/ع

ساماندهی جمعه مسجد و سرای امام جمعه اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.