سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۳۰ نفر در رشته قلم زنی در اردبیل فعالیت می‌کنند

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در رشته قلم زنی ۱۳۰ نفر بصورت فعال در اردبیل فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ملکه گلمغان زاده، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در خصوص فعالیت رشته قلم زنی دراستان اردبیل گفت: در حال حاظر ۱۳۰ نفر در رشته قلم زنی در استان اردبیل مشغول فعالیت هستند که اکثر این صنعت گران در شهر اردبیل فعالیت می‌کنند.

وی افزود: به دنبال این هستیم که این رشته را در سطح استان اردبیل به ویژه در شهر‌های نزدیک به مرکز استان ترویج دهیم.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: تعهد اشتغال اداره کل میراث فرهنگی استان در سال جاری ۲ هزار نفر است که تعهد معاونت صنایع دستی ۷۵۰ نفر می‌باشد.

گلمغانی زاده گفت: با توجه به شعار سال در خصوص رونق تولید و با تاکید استاندار محترم اردبیل در جهت اجرایی شدن این شعار و ایجاد فرصت‌های شغلی در استان اردبیل معاونت صنایع دستی سعی دارد تا فراتر از این تعهد برای اشتغال جوانان در این حوزه تلاش کند.

وی افزود: بحث آموزش در رشته‌های مختلف صنایع دستی نیز از جمله برنامه‌هایی است که معاونت صنایع دستی در سال جاری در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/ع

ترویج رشته قلم زنی در استان اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.