سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی استاندار سمنان:

آحاد مردم در اجرای طرح کنترل فشار خون بالا همکاری داشته باشند

خجسته پور گفت: در حال حاضر نیاز به اطلاع رسانی به مردم در خصوص اجرای طرح کنترل فشار خون بالا در مکان‌های پر جمعیت استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در جلسه کارگروه امنیت غذایی و سلامت استان با تاکید بر همکاری آحاد مردم در اجرای طرح کنترل فشار خون بالا گفت: همه ی مردم در اجرای این طرح در راستای جلوگیری از بیماری‌هایی که مسبب آن فشار خون بالا است همکاری داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به کنترل بیماری‌های واگیر دار در سال‌های اخیر در ایران تصریح کرد: در حال حاضر نیاز به اطلاع رسانی به مردم در خصوص اجرای طرح کنترل فشار خون بالا در مکان‌های پر جمعیت استان است.

خجسته پور با اشاره به تصویب طرح سند جامع سلامت استان اظهار داشت: در سال ۹۸ با همکاری دستگاه‌های مختلف باید این طرح آغاز شود.

وی با اشاره به اجرای طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده در استان بیان داشت: یکی از کار‌هایی که می‌تواند در فرهنگ سازی موثر واقع شود نشان دادن موفقیت‌های کشور‌های مختلف در اجرای این طرح است.

انتهای پیام / گ 

جلسه کارگروه امنیت غذایی و سلامت استان  سمنان برگزار شد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.