سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسعود جوادی مدیرکل اداره استاندارد سیستان وبلوچستان شد

طی مراسمی و با حضور معاون امور استان‌های استاندارد و تحقیقات مسعود جوادی به عنوان مدیرکل اداره استاندارد انتخاب شد و از تلاش‌های اسماعیل عاقلی قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،صالح زاده معاون امور استان‌های سازمان ملی استاندارد در آئین تکریم و معارفه مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اظهار داشت: سازمان ملی استاندار به پشتوانه نیرو‌های متخصص در پیشبر اهداف تعریف شده موفق بوده است.

وی افزود:موفقیت‌های سازمان با وجود تحریم‌ها در حوزه بین الملل چشمگیر بوده و در بسیاری از شاخص‌ها ارتقای رتبه داشته ایم.

وی افزود: برای اولین بار یکی از ۱۵کرسی مدیریت ایزو به ایران تعلق دارد و این یکی از موفقیت‌های این بخش است.

وی تصریح کرد: سازمان ملی استاندارد عضو فعال کمیته ارزیابی انطباق و هیئت مدیره کشور‌های اسلامی است و این مهم ارزشمند است.

وی ادامه داد: طی یکسال گذشته ۴۰۰هزار بازرسی از مراکز عرضه صورت گرفته که توانسته بخشی از مشکلات موجود در حوزه کیفیت کالا را رفع و اعتماد مردم را جلب می‌کند.

معاون امور استان‌های اداره استاندارد کفت: استاندارد پلی برای دستیابی به رونق اقتصادی است و انشالله با همکاری و تلاش همه ملت ایران تحریم‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

مدیرکل سابق اداره استاندارد و تحقیقات استان هم در این مراسم گفت: طی چند سال اخیر اقدامات متعددی در بحث حمایت از تولید ملی، حمایت از کالای ایرانی و ارتقا کیفیت و نهادینه شدن فرهنگ استاندارد اجرایی شده است .

وی افزود: هم اکنون ۱۱ اداره و چهار معاونت در استان راه اندازی شده در حالیکه در گذشته اداره کل استاندارد و تحقیقات کوچک و تنها در شهر زاهدان فعالیت می کرد .

وی تصریح کرد: امضای ۱۹ تفاهم نامه و راه اندازی ۴ دفتر در دانشگاه‌ها از جمله اقدامی است که بمنظور ترویح فرهنگ استاندارد اجرایی شده است .
وی بیان کرد: تلاش برای ایجاد نمایندگی در شهرستان سرباز، زابل و سراوان و خرید زمین و ایجاد بنا و تجهیز و راه اندازی نمایندگی از دیگر اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/گ

انتصاب مدیرکل اداره استاندارد سیستان وبلوچستان

برچسب ها: انتصاب ، استاندارد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.