سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار آژانس جرایم ملی انگلیس؛

تهدید‌های ناشی از جرایم سازمان‌یافته در انگلیس به بالاترین سطح رسیده است

مدیرکل آژانس جرایم ملی انگلیس از افزایش تهدید‌های ناشی از جرایم سازمان‌یافته در این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، لین اوونز، مدیر کل آژانس جرایم ملی انگلیس اعلام کرد تهدید‌های ناشی از جرایم سازمان یافته در این کشور به سطح بی سابقه‌ای رسیده است.

وی در این خصوص گفت: جرایم سازمان یافته خورنده و تباه کننده هستند. این پیام را باید همگان بشنوند. مردم باید این را بدانند که جرایم سازمان یافته هر ساله حتی بیشتر از تروریسم، جنگ و بلایای طبیعی، شهروندان ما را قربانی می‌کند.

او در بخش دیگری از اظهاراتش به مسئله بودجه مورد نیاز برای امور امنیتی انگلیس پرداخت و گفت: بدون سرمایه گذاری، نیرو‌های امنیتی انگلیس از مجرمانی که از فناوری ارتباطی رمزگذاری شده و ناشناس استفاده می‌کنند، عقب می‌مانند. افراط گرایی و پیشرفت در زمینه فناوری و جرایم سازمان یافته در حال تغییر سریع بوده و قوانین اجرایی ما نیازمند سرمایه گذاری قابل توجه برای مقابله با آن است.

میشا گلنی، خبرنگار حوزه جرایم سازمان یافته و سایبری هم اعلام کرد: تعداد زیادی از قربانیان جرایم سازمان یافته افرادی هستند که صدای آن‌ها شنیده نمی‌شود.

آژانس جرایم ملی انگلیس سازمانی است که مسئولیت متهم کردن افرادی را برعهده دارد که بیشترین تهدید و خطر را برای انگلیس ایجاد می‌کنند. این آژانس قرار است روز سه شنبه «ارزیابی استراتژیک ملی» سالانه خود را درباره اینکه مجرمان چگونه از فناوری بهره برداری می‌کنند، ارائه کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، تروریسم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.