سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس):

گروه‌های فلسطینی رفتار رژیم اشغالگر را زیر نظر دارند/ اسرائیل گزینه‌ای جز التزام به توافقات ندارد

­«عبداللطیف القانوع» به رژیم صهیونیستی درباره هر گونه تاخیر در اجرای توافق آتش‌بس هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ­«عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس مضمون پیام میانجی‌ها درباره پرونده آتش‌بس با رژیم صهیونیستی را فاش کرد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری رادیو الاقصی از غزه، عبداللطیف القانوع در گفتگوی اختصاصی با این رادیو گفت: جنبش حماس به رژیم صهیونیستی در خصوص هر گونه تاخیر در اجرای مفاد توافقنامه آتش بس هشدار داده است.

عبداللطیف القانوع افزود اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پنجشنبه گذشته در تماس تلفنی با نیکلای ملادینوف، میانجی سازمان ملل بر روند اجرای توافقاتی که در کنار تلاش‌های هیئت مصری حاصل شد، تاکید کرد.

سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد بیانیه برادران قطری درباره آخرین کمک هایشان (به نوارغزه) گامی برای آغاز اجرای توافق آتش بس است و مردم ما در دو روز آینده اجرای برخی از مفاد توافقات با رژیم صهیونیستی و دیدار‌ها با برخی میانجیگران را لمس خواهند کرد.

القانوع گفت: ما و گروه‌های فلسطینی رفتار رژیم اشغالگر را زیر نظر داریم و در مرحله ارزیابی میدانی هستیم و رژیم صهیونیستی گزینه‌ای جز التزام به توافقات ندارد.

سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد راهپیمایی‌های بازگشت درغزه تداوم خواهد داشت، مقاومت مردم ما برقرار است و اراده آنان تقویت می‌شود تا رژیم اشغالگر به اجرای توافقات پایبند باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.