سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذخیره سازی بیش از ۸۰۰ تن گندم در همدان

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی همدان گفت: امسال فضای ذخیره سازی ۸۰۰ هزار تن گندم در استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی رحمانی فر، مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی همدان با بیان اینکه امسال طبق پیش بینی سازمان جهاد کشاورزی، ۶۵۰ هزار تن گندم در استان خریداری می‌شود گفت: برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص انجام شده و مراکز خرید در حال بازدید هستند تا نواقص احتمالی رفع شود.

وی با اشاره به اینکه به زودی دوره‌های بازآموزی برای عوامل مراکز خرید برگزار می‌شود افزود: در حال حاضر بهای گندم در استان‌هایی که خریداری شده روزانه محاسبه می‌شود و پرداختی‌ها نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده و کشاورزان از این وضعیت رضایت کامل را دارند.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی همدان با بیان اینکه امسال قیمت هر کیلو گندم که به مراکز تایید دولت تحویل داده شود، یک هزار و ۷۰۰ تومان است اضافه کرد: اگر کشاورزان گندم را در سیلو‌های دولتی تحویل دهند، کرایه حمل نیز به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

رحمانی فر با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار و ۳۰۰ تومان هر کیلو گندم خریداری شد و امسال افزایش داشته است گفت: هنوز تعداد مراکز خرید گندم در استان مشخص نشده، اما سعی خواهد شد تمام مراکزی که سال گذشته فعال بودند امسال نیز فعال باشند.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی همدان با بیان اینکه طبق تمهیدات صورت گرفته بیش از ۸۰۰ هزار تن فضای ذخیره سازی گندم در استان وجود دارد افزود: خرید گندم در استان احتمالاً طبق سال‌های گذشته از ابتدای دهه دوم تیرماه آغاز شود که البته به وضعیت آب و هوایی نیز بستگی دارد.

رحمانی فر با اشاره به اینکه خرید محصول کلزا نیز همزمان با خرید گندم در سطح استان انجام خواهد شد گفت: هنوز سازمان جهاد کشاورزی پیش بینی نکرده که چقدر کلزا در همدان خریداری شود، اما آمادگی لازم برای خرید به هر مقدار تولید در استان وجود دارد.

انتهای پیام/ب

پیش بینی خرید ۶۵۰ تن گندم در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.