سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز؛ آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی پزشکی

متقاضیان شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت از امروز ۲۲ اردیبهشت تا پایان روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت برای ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود فرصت دارند.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، زمان ثبت نام آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ از امروز آغاز می‌شود؛ متقاضیان می‌توانند از امروز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۳ در آزمون دکتری وزارت بهداشت ثبت نام کرده و یا اطلاعات خود را ویرایش کنند.

به علت رفاه حال داوطلبان در مناطق سیل زده و با تصمیم وزیر بهداشت و شواری آموزش پزشکی،  زمان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی امسال  از  ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت به ۳۰ و ۳۱ خرداد تغییر پیدا کرد.

مهلت جدید در نظر گرفته شده برای داوطلبان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی به مدت ۲ روز است و داوطلبان از امروز تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۸ برای ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود فرصت خواهند داشت.

داوطلبان برای اطلاع از میزان شهریه باید به دانشگاه مربوطه مراجعه کنند و پذیرش در رشته‌های دانشگاه آزاد تابع قوانین و مقررات این دانشگاه است.

انتهای پیام/

اعلام زمان ثبت‌نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.