سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میرسلیم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مطرح کنندگان فرضیه جنگ و صلح به دنبال ایجاد شرایط مذاکره مجدد با آمریکا هستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مطرح کنندگان فرضیه جنگ و صلح به دنبال به دنبال ایجاد شرایط مذاکره مجدد با آمریکا هستند.

سیدمصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهار نظر نشریه صدا مبنی بر اینکه ایران در دوراهی جنگ و صلح قرار دارد، گفت: کسانی که فرضیه دوراهی جنگ و صلح را طرح می‌کنند به دنبال ایجاد شرایط مذاکره مجدد با آمریکا هستند، در حالی که نمی‌دانند مذاکره ای که به دنبال آن هستند تجربه‌اش منفی بوده و تا امروز نتیجه‌ای نداشته  و در آینده نیز ثمر نخواهد داد.

وی در ادامه با منتفی دانستن امکان حمله نظامی آمریکا بر ضد کشورمان گفت: این اشتباه بزرگی هست و آمریکا خود نیز می‌داند که  اگر دست به چنین اقدامی بزند ضرر بزرگتری هم متوجه خود این کشور بوده و هم بسیاری از کشورهایی که در منطقه درحال نوکری کردن برای او هستند را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ملکوت
۰۸:۳۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
جنگی در کار نیست بلکه نفوذیها وعنصر خود فروخته دارند شایعه میکنند ما ملت ایران فرزندان امام حسین ع و رمضان هستیم و از جنگ نمیترسیم و زیر بار زور هم نمیرویم و اگر کشوری بخواهد تجاوز کند چنان سیلی بهش بزنیم که از جایش بلند نشود واز کارش پشیمان شود مانند جنگ هشت ساله که به تمام دنیا نشان دادیم .
منصور
۰۸:۱۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
ما ایرانیان جنگ طلب نیستیم // ولی زیر بار حرف زور هم نمیرویم
منصور
۰۸:۱۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
در هر شرایطی // همیشه یه عده سست عنصر خود فروخته وجود داره // کار درست را باید انجام داد چون تاریخ در مورد ما قضاوت خواهد کرد