سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خبرداد؛

پیشرفت ۷۰ درصدی باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از پیشرفت ۷۰ درصد ساخت باغ موزه دفاع مقدس این استان خبر داد.

مشایخی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در این حاشیه نشست شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: تکمیل عملیات ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به ۱۲۰ میلیارد ریال دیگر برای تکمیل شدن نیاز دارد.

مشایخی با بیان اینکه مرحله اول و دوم باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی شهریور ماه جاری به بهره برداری می‌رسد افزود: عملیات اجرایی مرحله اول این باغ موزه شامل محوطه سازی، باغ ایرانی، کانال ارتباطی فکه و شلمچه، یادمان شهدا، ۲ هزار و ۵۰۰ متر سنگ فرش، یک سوم از مجموع فضای سبز، ساختمان اداری، نگارخانه و سالن آمفی تئاتر تکمیل شده است.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی مرحله دوم باغ موزه استان مرکزی هم شامل مجموعه گالری هاست که ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل این بخش حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در هم در این نشست گفت: عملیات تکمیل این بنای فرهنگی از رشد مطلوبی برخوردار است و این رویه باید تا هفته دولت ادامه داشته باشد.

عملیات ساخت باغ موزه استان مرکزی باید پیش از مهر سال آینده به اتمام برسد

آقازاده با توجه به اینکه کنگره ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی مهرماه سال آینده در اراک برگزار می‌شود افزود: عملیات ساخت باغ موزه استان باید پیش از این تاریخ به اتمام برسد.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال از منابع استان برای تکمیل باغ موزه اختصاص یافت و امسال هم ۱۵ میلیارد ریال برای این مهم اختصاص می‌یابد و به دلیل شرایط اقتصادی و محدویت منابع، صرفه جویی و استفاده بهینه از اعتبارات و نظارت بر کیفیت ساخت و ساز باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مرکزی بیان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی وظیفه دارد شرح وظایف تمامی دستگاه‌های اجرایی را فهرست بندی و به دستگاه‌ها ارائه کند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.