سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتاحی: مسابقات آسیایی شانس ما برای صعود به المپیک است

دبیر فدراسیون والیبال گفت: والیبال ساحلی ایران می‌تواند در مسابقات قهرمانی آسیا شانس خود را برای صعود به المپیک آسیایی ۲۰۲۰ امتحان کند.

علی فتاحی دبیر فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: کشور چین با توجه به سرمایه گذاری‌هایی که در والیبال ساحلی کرده بود و نفوذی که در قاره آسیا داشت توانست میزبانی المپیک آسیایی ۲۰۲۰ را بگیرد. این مسابقات با حضور ۱۵ تیم برتر قاره آسیا برگزار می‌شود. ۲ تیم والیبال ساحلی ایران اگر چه در مسابقات قهرمانی آسیا حذف شدند، اما هنوز شانس حضور در المپیک چین را دارند. ساحلی بازان ایران اگر در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی مالدیو در فاز اول، تیم قزاقستان را شکست دهند می‌توانند مستقیم برای بازی با استرالیا وارد فاز سوم شوند و در نهایت شانس ما برای صعود به بازی‌های آسیایی چین زیاد می‌شود.

روابط عمومی در تمام سازمان‌ها اهمیت دارد

او تصریح کرد: روابط عمومی در فدراسیون ما اهمیت زیادی دارد، به این دلیل که مبانی و پایانه اصلی تبادل اخبار است. در تمامی سازمان‌ها نیز کار به همین شکل است.

مهرگان سابقه حضور چندین ساله در والیبال بانوان دارد

فتاحی ادامه داد: جواد مهرگان چندین سال است که در والیبال بانوان حضور دارد و شناخت خوبی هم از نسل اخیر دارد. به نظر من حضور او به عنوان یک آقا در تیم بانوان  مشکلی ندارد و یک تصمیم درست است. فریبا صادقی و پروین یادآور هم در کنار او حضور دارند، در هر تمرین به انتخاب کادرفنی چهار مربی جوان و کمکی برای کسب تجربه به تیم ملحق می‌شوند. ما قصد داریم بانوان تجربه‌های لازم را کسب کنند. مهرگان فردی تحصیل کرده و مورد اعتماد فدراسیون است کمیته بانوان با حضور او در تیم بانوان موافقت کرده است.

دبیر فدراسیون در ارتباط با بازی‌های تدارکاتی تیم‌های ملی افزود: هنوز پیشنهاد بازی دوستانه مطرحی نرسیده، اینکه تیم ملی نوجوانان قرار است با تیم دانشجویان مسابقه دهد یا اینکه یک هفته زودتر به مسابقات جهانی تونس برای حضور در یک تورنمنت برود، مسائلی هستند که هنوز به طور قطع مشخص نشده اند و هر وقت تصمیمی قطعی در این زمینه گرفته شود ما اصحاب رسانه را با خبر می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

حذف میرزاجانپور از تیم ملی والیبال

فتاحی: مشکل دریافت طلبمان پیگیری شد و تا چند وقت دیگر آن را دریافت می‌کنیم

مراسم قهرمانی تیم والیبال شهرداری ورامین‌ برگزار شد

حضور معنوی نژاد در تمرینات تیم ملی


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.