سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال بیش از ۳۹۰۰ نفر در واحد‌های کارگاهی شهرک صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: بیش از ۳۹۰۰ نفر در واحد‌های کارگاهی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، مشغول به کار شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: تاکنون ۳۰۱ واحد کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ساخته شده و با استقبالی که از این واحد‌ها شده درصدد هستیم این واحد‌ها را برای استفاده متقاضیان بیشتر احداث کنیم.

وی تصریح کرد: هر جا که ظرفیت برای تولید وجود داشته باشد امکانات زیرساختی و سایر خدمات را در اختیار صنعتگران قرار می‌دهیم تا صنعتگران بتوانند از مزایای استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استفاده فعالیت کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: با اشاره به مزیت‌های ایجاد واحد‌های کارگاهی در استان، کاهش هزینه‌های انبارداری و حمل‌ونقل، افزایش راندمان بازاریابی، دسترسی به بازار، افزایش جذابیت و امنیت شغلی از مزایای ایجاد واحد‌های کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

مهدی زاده مقدم افزود: از ۲۸۹ واحد کارگاهی آماده شده، ۲۷۷ واحد در حال فعالیت هستند که اشتغال بیش از سه هزار و ۹۰۰ نفر فراهم شده و نیز بستر مناسبی جهت رشد و توسعه مناطق ایجاد شده است.

انتهای پیام//ف. غ


احداث ۳۰۱ واحد کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.