سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف پنج تن تخم مرغ غیربهداشتی در مشهد/ تخم مرغ را خارج از یخچال نخرید

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: گروه‌های نظارتی شبکه دامپزشکی مشهد، پنج تن تخم مرغ غیربهداشتی را در مشهد کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، هادی زارعی مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: همزمان با اجرای عملیات تشدید نظارت بر مراکز و فروشگاه‌های عرضه تخم مرغ حدود پنج تن تخم مرغ فاقدهویت و بدون نشان که خارج از یخچال در ۴۶۰ کارتن نگهداری و عرضه می‌شد، ضبط شد.

وی تصریح کرد: در این رابطه پرونده‌های لازم تشکیل و همه آن‌ها به علت عرضه غیربهداشتی و شبهه در تاریخ تولید و انقضا برای رسیدگی به تعزیرات استان ارسال شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: محموله‌های یاد شده پس از انجام آزمایش ارگانولپتیک و احراز قابلیت مصرف انسانی برای مصارف صنعتی هدایت شده است.

زارع افزود: شهروندان از خرید تخم مرغ فاقد نشان و هویت بهداشتی دامپزشکی و خارج از یخچال پرهیز کنند و هرگونه موارد تخلف در این خصوص و نیز سایر موارد تخلف در زمینه تولید، نگهداری و عرضه انواع فرآورده‌های خام دامی را با تلفن ۱۵۱۲، سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۱۵۱۲ یا ارسال پیام به ادمین روابط عمومی این اداره کل در پیام رسان سروش به آدرس dampezeshkirazavi@ اطلاع‌رسانی کنند تا اقدامات لازم در این خصوص توسط گروه‌های نظارتی شبکه دامپزشکی انجام شود.

انتهای پیام//آ. ف


پنج تن تخم مرغ فاقد هویت و تاریخ در مشهد کشق و ضبط شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.