سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امتیاز تیم فوتسال مقاومت البرز واگذار نمی‌شود

امتیاز تیم فوتسال مقاومت البرز در لیگ برتر واگذار نمی‌شود و این تیم فصل بعد هم در لیگ حاضر است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مقاومت البرز فصل گذشته لیگ برتر در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم مقاومت البرز فصل گذشته را با سرمربیگری مسعود کیانفر آغاز کرد، اما به دلیل نتایج ضعیف این سرمربی از سمت خود استعفا کرد. اعضای هیئت مدیره باشگاه مقاومت البرز با استعفای کیانفر موافقت کردند و بلافاصله فرهاد کشاورز را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کردند. فرهاد کشاورز در پایان مسابقات لیگ برتر توانست این تیم را در رده هشتم جدول رده بندی نگه دارد.

حال بعد از پایان مسابقات لیگ برتر زمزمه‌هایی مبنی بر فروش امتیاز این تیم به گوش می‌رسید. تیم فوتسال مقاومت البرز تنها تیمی نیست که قرار است امتیازش به فروش برسد، چرا که به غیر از مقاومت البرز که یک تیم نظامی است، تیم‌های دیگری هم که جز این دسته هستند یکی یکی در حال فروش امتیاز تیمشان هستند.

گویا مدیران و مسئولان تیم فوتسال مقاومت البرز تصمیم گرفته اند که مقاومت را در البرز نگه دارند و قید فروش این تیم را بزنند.

در بیانیه‌ای که اعضای هیئت مدیره تیم فوتسال مقاومت البرز صادر کردند این نتیجه به دست آمده است که دیگر قرار نیست امتیاز این تیم به فروش برسد و این باشگاه تصمیم دارد که از امروز (شنبه) استارت تمرینات خود را برای حضور در فصل بعد مسابقات لیگ برتر بزند.

حال باید دید فرهاد کشاورز به عنوان سرمربی تیم مقاومت البرز در فصل بعد چه عنوانی را می‌تواند به دست آورد.

انتهای پیام/

مقاومت البرز امتیازش را واگذار نمی‌کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.