سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

معامله قرن، فلسطینیان و مسلمانان را هدف قرار داده است/ مانع از انجام این معامله خواهیم شد

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شرح جزئیاتی از برنامه‌های مورد نظر برای مقابله با معامله قرن پرداخت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، از رهبران جنبش جهاد اسلامی -- در جریان ۵۸ مین راهپیمایی بازگشت گفت: ملت فلسطین همانگونه که توافق اسلو را نابود کرد، مانع از تصویب معامله قرن هم خواهد شد. وی تصریح کرد: ما در میدان یکپارچه هستیم و باید راه پیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره را به کرانه باختری انتقال داد.

البطش افزود: بار‌ها گفته ایم که این راهپیمایی‌ها با سلاح مقاومت حفظ می‌شود و اگر دشمن به توافقاتی که با میانجی‌گری مصر حاصل شده، متعهد نباشد ما همینجا باقی خواهیم ماند.

اسماعیل رضوان یکی از رهبران جنبش حماس نیز گفت: از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین می‌خواهیم تا توافق اسلو را لغو و به هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی پایان دهد.

وی خاطرنشان کرد: این راه پیمایی‌ها تاکیدی بر این است که ملت فلسطین برسر مساله خود چانه زنی نخواهد کرد و امروز پیام خود یعنی یکپارچه بودن در مقابله با معامله قرن را ابلاغ کرد، این معامله فلسطینیان، عرب و مسلمانان را هدف قرار داده و به ترامپ می‌گوئیم معامله قرن به هر بهایی، تصویب نخواهد شد. رضوان هم چنین خواهان تشکیل بزرگترین جبهه عربی اسلامی فلسطینی برای مقابله با معامله قرن شد.

منبع:العالم

انتهای پیام/

گفتگو با یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.