سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر آموزش و پرورش:

بزرگترین سرمایه اجتماعی معلمان اعتماد مردم به آن هاست

وزیر آموزش و پرورش گفت: ۶۰۰ هزار معلم در کشور مشغول به خدمت هستند که مردم بیشترین اعتماد را به این قشر دارند و این بالاترین سرمایه اجتماعی برای معلمان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در سفر یک روزه خود به نیشابور گفت: بی شک این اعتماد بالاترین سرمایه اجتماعی برای معلمان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: هم اکنون در کشور بیش از ۱۱۰ هزار مدرسه با ۶۰۰ هزار کلاس درس وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اداره این مجموعه حجم عظیمی از نیروی انسانی، مدیریتی و هماهنگی را می‌طلبد و مسلما در این مسیر کاستی‌هایی هم وجود دارد، اما نباید فقط نقاط ضعف را ببینیم.

بطحایی افزود: امروز در کشور گرفتار این شده ایم که نداشته هایمان را بیشتر از داشته هایمان می‌بینیم که این یک ظلم ناخواسته به نظام است.

وی ادامه داد: با وجود همه دشمنی‌هایی که در این ۴۰ سال با انقلاب و نظام شده است به جایگاهی رسیده ایم که در دنیا حرفی برای گفتن داریم و امروز داشته هایمان در آموزش و پرورش بسیار ارزشمند است البته هنوز راه‌های نرفته زیادی پیش رو داریم.

وزیر آموزش و پرورش در بازدید از اردوگاه شهید رجایی (باغرود) نیشابور گفت: بسیاری از چهره‌های نظام همچون شهید همت و شهید رجایی آغاز خدمتشان با معلمی بوده و همچنان متعهدترین و مردمی‌ترین قشر جامعه معلمان هستند.
 
انتهای پیام //ف . ک
 

مردم بیشترین اعتماد را به معلمان دارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.