سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روایت مجتهد از عطش محمد بن سلمان برای رسیدن به پادشاهی/ بازداشت برادر و پسرعمو به بهانه‌های الکی

افشاگر اسرار پشت پرده آل‌سعود در پیامی توئیتری از دستور «محمد بن سلمان» برای بازداشت و مجازات برادرش «بندر بن سلمان» خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ­به نقل از عربی ۲۱، «مجتهد» فعال توئیتری و افشاکننده اسرار پشت پرده آل سعود از نحوه بازداشت برادر محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی پرده برداشت.

وی در صفحه توئیتر خود از جزئیات بازداشت‌ مقامات سعودی و برادر ولیعهد به دستور خود محمد بن سلمان خبر داد.

مجتهد نوشت: بندر بن سلمان، برادر محمد بن سلمان که چندی پیش به علت مشکوک شدن ولیعهد به او بازداشت شده بود پس از مدتی که در سلول انفرادی به سر برد به مزرعه‌ای در خارج از زندان به همراه شماری از نگهبانان و همراهان ویژه منتقل شد.

به گفته وی، رفتار نامناسب و ناهنجار با این امیر سعودی در ابتدای بازداشتش مشکلات روحی و روانی برای وی به وجود آورده است، اما ولیعهد سعودی به خانواده‌اش گفته است دلیل بازداشت وی افراط در مصرف مواد مخدر است.

مجتهد همچنین نوشت: مادر ولیعهد سعودی که خود نیز بازداشت شده بود و به دستور محمد بن سلمان آزاد شده است از شرایط بندر بن سلمان به شدت ناراحت شده و به پسرش گلایه کرده است، اما چون توان آزاد کردن پسرش را ندارد تنها به نگهبانان و همراهان وی که تعداد آن‌ها به ۲۵ نفر می‌رسد خواست به پسرش توجهی ویژه داشته باشند.

مجتهد همچنین از پرونده‌های دیگری از جمله شکست محمد بن سلمان در بازگرداندن سعد الجبری، دست راست محمد بن نایف، وزیر کشور سابق عربستان از آمریکا سخن گفته است.

وی نوشت: با وجود تمام روابط خوب محمد بن سلمان با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا وی نتوانست سعد الجبری را از آمریکا بازگرداند و به ناچار دو برادر وی را بازداشت و تهدید کرده است که در صورت بازنگشتن سعد الجبری به عربستان افراد بیشتری را از خانواده وی بازداشت می‌کند.

افشاگر اسرار آل سعود همچنین در صفحه توئیتر خود از فشار محمد بن سلمان بر خالد بن طلال، پسر عموی ولیعهد خبر داد و نوشت انتقاد علنی بن طلال از محمد بن سلمان در مراسم ختم پدرش عامل حملات اخیر ولیعهد سعودی به وی شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، خاورمیانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.