سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت دیوار بتنی از ترس موشک‌های مقاومت در مرز غزه

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی کار ساخت دیوار بتنی را در مرز نوار غزه از وحشت موشک‌های مقاومت فلسطین آغاز کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه المنار گزارش داد: ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی کار ساخت دیوار بتنی را در مرز نوار غزه با هدف حمایت از سربازانش در برابر موشک‌های کورنت مقاومت فلسطین آغاز کرده است.

گزارشگر شبکه المنار گفت: اشغالگران در رویارویی با توانمندی‌های مقاومت به تشدید استحکامات نظامی و پنهان شدن در پشت دیوار‌ها متوسل شده اند.

ارتش اشغالگر کار ساخت دیوار بتنی به ارتفاع سه متر و به طول هفتصد متر را در مرز نوار غزه آغاز کرده است تا از جاده شماره ۳۴ حمایت کند. نیرو‌های مقاومت فلسطینی در درگیری‌های اخیر از همین نقطه به یک دستگاه جیپ نظامی اسرائیل با موشک کورنت حمله کردند.

گوینده کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: «ارتش اسرائیل پس از آنکه جان شهرک نشینان در اطراف نوار غزه به صورت مستقیم تهدید شد و پس از اصابت مرگبار موشک کورنت، کار ساخت دیوار بتنی را برای تأمین امنیت حرکت در جاده‌ها آغاز کرده است.»

الموگ بوکر، خبرنگار کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: «پس از دو روز صحبت درباره قصد ارتش اسرائیل برای ساخت دیوار، نیرو‌های مهندسی در فرماندهی جنوبی به منطقه رسیدند و این دیوار را ایجاد کردند. این دیوار اجازه نمی‌دهد حماس به صورت مستقیم به جاده پشت این دیوار شلیک کند.»

ایال حاجبی، افسر امنیت در شهرک صهیونیست نشین شاعر هنیگف گفت: «این نوع از استتار در اینجا برای آن است که خودرو‌ها بتوانند با امنیت وارد شهرک شوند.»

گزارشگر گفت ارتش اسرائیل بر اساس پیش بینی‌های فرماندهان ارتش همچنان بخشی از نیرو‌های پیاده نظام و زرهی خود را در اطراف نوار غزه حفظ کرده است تا برای ازسرگیری درگیری‌ها با فلسطینیان آماده باشد. این فرماندهان معتقدند درگیری اخیر هنوز پایان نیافته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.