سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بندرعباس:

ترامپ از وحشت همبستگی سپاه، ارتش و بسیج خواب راحت ندارد

امام جمعه بندرعباس گفت:سپاه، ارتش و بسیج در کنار هم هستند و ترامپ از وحشت این همبستگی خواب راحت ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در خطبه های نماز  جمعه بندرعباس گفت:اگر سپاه و ارتش نبودند امروز انقلاب اسلامی ایران وجود نداشت؛ سپاه، ارتش و بسیج در کنار هم هستند و ترامپ از وحشت این همبستگی خواب راحت ندارد.

وی افزود:بیانیه شورای عالی امنیت ملی خطاب به کشورهای عضو برجام، امری درست و زیبا بود و به‌خوبی قدرت کشورمان را به نمایش گذاشت.

 نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت:سرمایه‌ای بالاتر از کشاورزی نداریم و همه‌چیزمان به زراعت بستگی داردوکشاورزی نیاز زندگی و نفس کشیدن من و شماست.

وی با بیان اینکه مسئولان باید امورات کشاورزی و مشکلات کشاورزان را رفع کنند،گفت: نباید تولید گندم در پیچ‌وخم ادارات معطل شود و باید به تسهیل امور کشاورزان شتاب دهیم.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به در پیش بودن هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت:برای آنکه سپاه پاسداران در بخش الهی قوی باشد، مجموعه عقیدتی سیاسی در دل این مجموعه قرار گرفت تا مطالب اعتقادی در آن تزریق شود تا همیشه سپاه پاسداران همواره شاداب و دستش پر باشد بحث عقیدتی سیاسی در این مجموعه قرارگرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با تأکید بر اینکه سپاه با وجود اینکه کار اصلی‌اش در دفاع و حفظ اعتقادات است اما همواره در خدمت مردم بوده و منشأ خدمت است گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شبانه‌روز در حال تلاش برای توسعه و خدمت‌رسانی به کشور هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید به دنبال آن باشیم که چرا اروپا بازی درمی‌آورد، افزود:تمامی این کشورها یک‌چیز مشابه هستند در چند شکل؛ نظام سرمایه‌داری نظام دزدی است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با بیان اینکه مگر کشور فرانسه کم از کشور الجزایر دزدید و دست به کشتار یک‌میلیون الجزایری زد،گفت:اسم‌ها عوض‌شده وگرنه آمریکا همان فرانسه است، فرانسه همان آمریکا است و هر دویشان انگلیس هستند زیرا نظام سرمایه‌داری و چپاول است.

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه با یک تلفن ترامپ پول مردم عربستان سعودی را می‌دزدد،افزود:در چنین نظامی شرف، دین، اخلاق و هر چیزی سرمایه است و در طول تاریخ همواره شاهد چنین اقداماتی از سوی این کشورها بوده و هستیم.

وی با بیان اینکه یک سال ملت صبور کشورمان صبر کرد، گفت: اگر اقدام نکنیم حالا حالاها اروپا تغییر نمی‌کند اما یک خبر پخش شد حال لحن ترامپ هم در حال تغییر است.

انتهای پیام/ف

خطبه های نماز جمعه بندرعباس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.