سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش یمن به پیشنهاد عوام‌فریبانه آمریکا برای گفتگو با ایران

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، پیشنهاد عوام‌فریبانه آمریکا برای مذاکره با تهران را نشانی از شکست تلاش‌های ضدایرانی واشنگتن و متحدانش دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «محمدعلی حوثی»، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، در پیامی اعلام کرد تلاش دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، و ائتلاف متجاوزی که به بهانه مقابله با ایران جنگ علیه یمن را به راه انداخته‌اند، برباد رفته است و از همین رو آن‌ها ایران را به گفتگو و مذاکره دعوت می‌کنند.

او با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «ترامپ و ائتلاف متجاوزی که جنگ علیه یمن را با ادعای مقابله با ایران به راه انداخته‌اند، می‌گویند که منتظرند سران ایران برای گفتگو با آن‌ها تماس بگیرند، بنابراین هرگونه خدعه و نیرنگ پس از بین رفتن این توجیهات روشن و برملا خواهد شد و افراد آگاه چنین چیزی را می‌دانند.»


بیشتر بخوانید: ترامپ در ژست عوام‌فریبانه دیگری، خواستار تماس ایرانی‌ها با وی شد


رئیس کمیته عالی انقلاب یمن درباره اوضاع این کشور نیز گفت: اوضاع مناطق یمن نتیجه ارتباط و همبستگی ساکنان این مناطق است که اغلب مخالف تجاوزگران هستند. از همین رو، من از تمام شخصیت ها، شهروندان و نیرو‌های کارآمد در جامعه تشکر می‌کنم و به تمام کسانی که از ارتش و کمیته‌های مردمی حمایت و پشتیبانی کردند تبریک و تهنیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن‌ها سلامتی و امنیت خواستارم.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، دونالد ترامپ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.