سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی بناب در مجتمع فولاد صنعت بناب

جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی بناب در مجتمع فولاد صنعت بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی بناب با حضور نیرومندی مدیر کل شهرک‌های صنعتی استان امین رفیعی فرماندار بناب صاحبان مشاغل تولیدی و کارخانجات شهرک صنعتی بناب در مجتمع فولاد صنعت بناب برگزار شد.

امین رفیعی فرماندار بناب در این جلسه گفت: عمده‌ترین مشکل بخش صنعت و تولید شهرستان کمبود فضای صنعتی شهرستان است؛ که در جهت رفع این مشکل برنامه توسعه ناحیه صنعتی شورگل و شهرک صنعتی فعلی بناب در مراحل پایانی قرار دارد و مجوز‌های لازم جهت این کار اخذ شده است؛ و آماده واگذاری زمین به مساحت ۳۰ هکتار در ناحیه صنعتی شورگل و ۱۰۰ هکتار در شهرک صنعتی فعلی است.

رفیعی در ادامه افزود: آسفالت باند رفت از شهرک صنعتی به جاده اصلی تامین شده و در طی چند روز آینده پیمانکار این پروژه مرحله اجرایی آنرا رقم خواهد زد.

نیرومندی مدیر کل شهرک‌های صنعتی استان نیز در این جلسه بر همکاری صاحبان مشاغل و زمین در شهرک صنعتی جهت احداث تصفیه خانه تاکید کرد و گفت: چنانچه این افراد همکاری و همدلی‌های لازم را جهت احداث این تصفیه خانه به عمل نیاورند ناچاریم با اعمال ماده ۹ بار آن‌ها برخورد کرده و همچنین تجهیزات لازم برای احداث تصفیه خانه را که هم اکنون در بناب است را به یکی دیگر از شهر‌های استان منتقل کنیم.

انتهای پیام/

کمبود فضای صنعتی در شهرستان بناب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.