سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام مصباحی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قانون رسیدگی به اموال مسئولان چندسال قبل در مجمع مورد تصویب قرار گرفت اما اجرا نشد/ ورود رییس قوه قضاییه به این موضوع جای تشکر دارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قانون رسیدگی به اموال مسئولان چند سال قبل در مجمع تشخیص مصلحت مورد تصویب قرار گرفت اما اجرا نشد و به دست فراموشی سپرده شد.


حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به سوال درباره تاکید رئیس قوه قضاییه بر اجرای قانون رسیدگی به اموال مسئولین گفت: این قانون بسیار عالی است و مهم‌ترین نکته اجرای درست آن است.

وی ادامه داد: این قانون چند سال قبل در مجمع تشخیص مصلحت به تصویب رسیده و نهایی شده بود، اما تاکنون به فراموشی سپرده شده بود، من شنیدم که آقای رییسی می‎خواهند این قانون را اجرایی کنند و از تصمیم گیری رییس قوه قضاییه تشکر می‌کنم و از اجرایی شدن این قانون استقبال می‎کنم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در مورد موانع اجرایی شدن این قانون گفت: عدم اراده از عوامل اجرایی نشدن این قانون بود که دستگاه اجرایی مربوطه بود که قوه قضاییه است و اکنون که این قانون به اجرا می‎رسد بنابراین مشکل حل شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
سید امید ما مظلومان هست.
آقاسید تا میتونی به مردم خدمت کن و قدر این نعمت الهی رو بدون و بدون دعای ما مظلومان همیشه پشت سرت هست وبلکه خودمان هم مالاً و جاناً پشت سرت هستیم.
این بساط بی عدالتی و حقوق های نجومی که فاصله اونها بعضاً به چند صد میلیون میرسه رو پیدا کن و از حلقومشان بکش بیرون همانطور که مولا امیر المومنین فرمود: اگه به ناحق در جهاز زنها هم رفته باشه بیرون خواهم آورد.
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
حقوق های نجومی نمایندگان مجلس
Aa
۱۶:۰۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
ایشان وظیفه قانونی خود را انجام داده است و در دنیا حقوق آن را می گیرد و دعا مردم هم برای آخرتشان ولی آن کسی که انجام نداده حقوقش، شرعا چگونه است که برای کار نکرده حقوق گرفته....
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
امیدوار هستم این قانون اجرایی بشود ومردم سرمایه چند هزار ملیاردی برخی راببیند
sahin
۰۹:۱۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
جانم سید ببینم جکار میکنی