سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اقتصادی وزارت کشور در قزوین:

رونق تولید و اشتغال باید سرلوحه فعالیت همه مسئولان قرار بگیرد

معاون اقتصادی وزارت کشور در قزوین گفت: مسئله فوری کشور بنا به فرمایش مقام معظم رهبری رونق تولید و اشتغال است که باید سرلوحه همه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  بابک دین پرست معاون اقتصادی وزارت کشور در کارگروه ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید استان قزوین با بیان اینکه باید رونق تولید و اشتغال باید سرلوحه فعالیت همه مسئولان قرار بگیرد، گفت: در برخی از استان‌های کشور فرمانداران هیچ اطلاعاتی از واحد‌های مشکل دار حوزه استحفاظی خود ندارند که باید با این قصور‌ها بدون در نظر گرفتن مصالح سیاسی برخورد کرد.

وی با بیان اینکه  امکان احیا  برخی واحد‌های مشکل دار وجود ندارد و باید دست از حمایت آن‌ها برداشته شود، اظهار داشت: واحد‌هایی که امکان رفع مشکلات دارند باید مورد حمایت قرار بگیرند و مدیران و فرمانداران نیز باید همواره پیگیری و حمایت مستمر خودشان را در این رابطه ادامه دهند.

دین پرست در خصوص شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی نیز گفت: این شورا اختیارات قانونی بسیاری دارند و موظف هستند که شناسایی قوانین مزاحم و بهبود فضای کسب و کار را در دستور کار قرار دهند.

وی درباره معافیت‌های قانونی شعاع ۱۲۰ کیلومتری صنایع استان قزوین از تهران گفت: به طور حتم تلاش می‌شود تا رفع مشکلات شعاع ۱۲۰ کیلومتری صنایع استان قزوین به صورت جدی پیگیری و معافیت‌های مالیاتی مجددا برقرار شود که تا ۲ ماه آینده تعیین تکلیف نهایی را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/ک

کارگروه ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید استان قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.