سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزش می تواند نشاط و پویایی را به جامعه تزریق کند

معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت:اکنون جامعه ما نیاز به نشاط و شادمانی و تحرک دارد که ورزش می تواند همه آنها را به جامعه تزریق کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه در نشست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان با مسئولین کمیته های فرهنگی هیأت های ورزشی استان گفت: هرچند مشکلات زیاد و اعتبارات و بودجه هیأت های ورزشی کافی نیست اما با این وجود کارهای خوب و قابل تحسینی صورت گرفته است اکنون جامعه ما نیاز به نشاط و شادمانی و تحرک دارد که ورزش می تواند همه آنها را به جامعه تزریق کند.

وی در این دیدار که حدود 3 ساعت به طول انجامید گفت:  غنی تر کردن اوقات فراغت جوانان و همچنین بهره بردن از فرهنگ غنی اسلامی ایرانی باید سر لوحه کار هیات های ورزشی قرار گیرد اگر بتوانیم در راستای ورزش جوانان را جذب کنیم درصد قابل توجهی از آمار آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.

وی بیان کرد :خواه ناخواه ورزش در بین مردم و جوانان دارای محبوبیت است باید از این فرصت استفاده کنیم و الگوی مناسب ایرانی اسلامی را به جوانان معرفی کنیم.

 فتاحیان این مهم را از وظایف کمیته های فرهنگی هیئت های ورزشی دانست و افزود: پس از آموزش و پرورش هیچ نهادی به گستردگی و نفوذ در بین جامعه جوانان استان به اندازه اداره کل ورزش و جوانان وجود ندارد و ما وظیفه داریم برای آنها برنامه ریزی کنیم و با حمایت مدیران ارشد، آنها را به اجرا درآوریم.

انتهای  پیام/ز

 

ورزش در بین مردم و جوانان دارای محبوبیت است

برچسب ها: جوانان ، اخبار ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.