سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی:

آنچه درباره برنامه‌های ماه رمضان اتفاق افتاد تصمیم هماهنگ سازمانی بود/ دوستان رسانه‌ای نیمه پرلیوان را بیشتر ببینید


محمدحسین رنجبران در صفحه شخصی خود درباره حواشی پیش‌آمده پیرامون اجرای بنیامین بهادری و ساعد باقری توضیحاتی ارائه داد.


به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین رنجبران، مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما، با انتشار پست‌هایی در صفحه توییتر خود درباره حواشی پیش‌آمده برای دو برنامه‌ ویژه ماه مبارک رمضان تلویزیون توضیح داد.

رنجبران در این پست‌ها به صورت تلویحی به دو موضوع لغو اجرای برنامه «ماه ماه» توسط بنیامین بهادری، یکی از خوانندگان کشور و اجرای برنامه «سحوری» توسط ساعد باقری اشاره کرد و نوشت:

«دوستان رسانه‌ایِ من به جای آنکه روی نیمه خالی لیوان در موضوع رمضان رسانه ملی تمرکز کنند بهتر است نیمه پر لیوان آن را که الحمدالله سر سفره افطار و سحر مردم با آغوش باز پذیرفته شده بیشتر ببینند. البته این بدان معنی نیست که نیمه خالی را که همان ضعف‌هاست اصلا نبینیم.

دو اتفاق در آغاز ماه مبارک رمضان در دو شبکه سه و چهار افتاد که هر کدام از منظری مبارک بود و البته هر دو هم یک پیام داشت؛ تصمیم‌گیری سازمانی با هم‌افزایی مدیران جوان و باتجربه، در هر دو هم همه جوانب سنجیده شده و آنجایی که نیاز بوده (شبکه چهار) نظر مراجع ذی‌صلاح هم اخذ شد».

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
مرتضی
۰۹:۴۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
با نبودن برنامه های مناسب رمضان در تلویزیون من که اصلا حضور رمضان را در کشور احساس نمی کنم
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
شما روزه بگیر تا حضور رمضان رو احساس کنی
عماد
۲۳:۵۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
امسال سریال های ماه رمضان بسیار ضعیف هستند و لحظه افطار هم برنامه خوبی وجود ندارد! امید ما فقط به عصر جدیده!
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
امیدت به خدا باشه